tisdag 14 januari 2014

Lite besviken.

Osäker på vad den intervjun resulterar i.Bara på´t igen.Hittade 2 nya jobb på platsbanken,söka,söka och söka igen.Det blir morgondagen syssla.

Envis som en åsna =).Undrar om det går att trötta ut verksamhetscheferna,bombardera dem med ansökningar?

Idag har det hänt ännu en konstig sak av mina *chefer*,ska berätta vid något tillfälle men just nu måste jag nog vara försiktig med vad jag publicerar.Det blir ett samtal till kommunal också.

Har fått massage ikväll och det var nog i grevens tid,mina axlar har krupit upp mot axlarna med huvudvärk till följd.Några riktigt goa muskelknutor i höger skinka är bort-tryckta så nu känns det som jag sitter på en eldboll =).Mina ben har fått bättre cirkulation.

Bild lånad/hämtad på nätet.





1 kommentar:

  1. Nu blev jag nyfiken... men i dag måste man vara lite försiktig...
    Lycka till med fortsatt jobbjakt... tror du kan köra uttröttningsmetoden... kan funka :)
    Kram

    SvaraRadera