fredag 31 januari 2014

Min torsdag innan 3 dagars ledighet.

Min torsdagskväll på företaget jag jobbar var ingen hit.Hur de som lägger schema har fått sin utbildning vore kul att veta.....hur man ska ta sig från Flymen från 18.20 och till Karlskrona 18.35 för att ta rast begriper jag inte....ska man flyga???Det tar minst 45 minuter i detta väglag.Nästa kund/brukare är tidsbestämt till 19.10,är det någon som kan få den ekvationen att gå ihop?19.10 var jag på kontoret för att ta min rast!
Jag blir mer och mer förundrad hur dessa 2 brudar som för övrigt kommer från golvet har hamnat i chefsposition!!!
HJÄLP vart är vi på väg?
Hoppas att jag kan ta mig ifrån denna mardröm.

1 kommentar:

  1. Ser du ingen ände på denna mardröm? Jag förstår inte hur du står ut!
    Skickar många styrkekramar!
    Karin

    SvaraRadera