torsdag 23 juni 2011

23/6

Min avsikt var att fixa 3 ponniers hovar imorse.
Facit blev en,får väl gilla läget.
Orken tryter och allra helst en dag som denna. Vi har fått 25 mm regn inatt och luften är fuktig.Jag får inget syre till mina lungor-muskler,orkar då givetvis inte att anstränga min kropp.

Nöjd med gårdagen. Massage - Carina var här,jag fick fotmassage - jätteskönt rekommenderas!
Lillasyster var här och hämtade lite överblivna grejer i min sadelkammare till sin nyinköpta nordsvensk. Hittade 3 täcken 2 träns och ett par chapps vilka systern nästan blev lyrisk över,hahaha de är nog 15-18 år gamla men är fortfarande funktionella.Det kan väl kallas kvalité

Annars idag blir det att ta det lite vackert.Ska laga en gryta som räcker ett par dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar