torsdag 9 juni 2011

Börjedagen

Konstigt det här med namnsdagar.Förr hade Börje namnsdag en helt annan månad.Gillar inte när de flyttar om!

Nu andra natten utan sömn(fullmåne)fick nålar igår och jag har aldrig haft så stark reaktion på behandlingarna som nu.Kanske var bra att byta för denna dam har andra tankar.Igår fick jag först ligga på varm lera därefter "bara" 12 nålar + el på,men större effekt.Jag fick ligga på sidan och förra gången låg jag på mage med 14 nålar(ingen ström).Hos Lena hade jag 24 nålar och såg väl mer eller mindre ut som en igelkott.

Kom aldrig iväg till byn igår skulle se om jag kunde hitta en bordsfläkt,det är nästan olidligt att sitta vid den stationära datorn på öv.Får väl fylla på med lite mjölk och fil också,tomt igen!

Det var nästan bestämt att P skulle komma ikväll men tror det blir inställt,de har lovat mer regn och dunder.Mig stör det inte,det behövs regn.Betena håller på att torka bort.Även höskörden kan bli dålig om hettan fortsätter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar