tisdag 28 juni 2011

Jag har tur jag.....

..som har en gubbe som är expert på att hitta borttappade grimmor i hagen.Annars skulle 4-fota ruinera mig och göra bolagen som säljer hästartiklar ännu mer vinstgivande.Både mor och jag har gått flera rundor utan hitta den grimma som Gråan tappade förra veckan tilläggas bör att hagen i fråga inte är jättestor.

I kväll har jag även fått klartecken på Gunnarshagarna.Jag kan använda dem iår också.Då blir det att slå och försöka få in lite hö först,sedan kan 4-fota få komma ut i storhagen.

Fick ett träningsprogram av ortopeden idag,suck.Jaja skönt att det inte var aktuellt med op förstås,det är ju ingen hit.

Onsdag dax för nålar igen,kanske blir det lugnt sedan resten av veckan!!??Eller kanske inte ev. vill mor ha skjuts till Virserum??!!undrar så om hon ska flytta ytterligare en gång!Sjuksköterska Christina och tillika lillasyster till moran har föreslagit att de båda flyttar samman,vilket helt enkelt är en superb ide`!

Gubben åker iväg en runda torsd.-fred.Något med jobbet en tur till något flygplansmuseum,jojo de har det bra de där statsanställda.....

Tidigare ikväll svängde en stor blå skåpbil in på vår gårdsplan,ut kliver en kille och undrar om vi har något metallskrot vi ville bli av med....haha hela bilen blev full och vi slapp att köra iväg med skrotet som har legat stand by i 10 år!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar