lördag 2 juli 2011

Lördag fm

och jag pustar ut efter en dust med unghästens hovar.Jag har väl inte samma fasta grepp som LG och säg den *unge* som inte skulle testa?Med lite hjälp av gubben fick jag nog till det så det duger iaf.

Hade planer på en ridtur på den Gråa men fick gå in en stund för att hämta kraft och snart har jag fyllt på energin,så en liten skrittrunda får det bli.

Ska väl börja att riva stallväggen till portarna in till mitt nya foderrum.Det kommer att underlätta inför vintern att slippa asa på grovfoder.

Nu är nog solen på väg fram efter nattens regn och gråa morgon.Mycket fukt i luften och lite svårt med andningen.

Ha en skön helg!

1 kommentar:

  1. Här var det 28 grader redan klockan åtta i morse......jag badar i mina egna svettdroppar :)
    Svar: Du har rätt man behöver inte krångla till det :)

    SvaraRadera