fredag 22 juli 2011

Första veckan(kurs)

Hade hoppats att min konsult skulle ha hunnit gå igenom mina handlingar.

Har varit på studiecirkel EN dag 3 timmar sedan sa kroppen stopp.Jag har bötat med värk och energifattighet sedan kl..12.00 i måndags,konstigt att känna sådan matthet.Är tacksam över att jag klarade att köra hem.Ska väl erkänna att varannandagsväder spär på förstås men ändå.Det har ju inte spelat någon roll i mitt tidigare vardagsliv.Men att ha tider att passa 4 dagar i veckan+mina nålar,min hjärna kokar....hjärtat känns för stort,lägg till yrsel och du har min status.

Hann precis logga ut datorn igår kväll så brakade Tor lös med hällregn blixt o dunder.Stod och tittade en lång stund,det är mäktigt att se ett riktigt oväder och huset gungade när han tog i...den där Tor.Konstigt nog kändes det inte som ett annalkande oväder MEN jag hade turligt nog tagit in 4-fota.Har planerat lite päls och hovvård idag på fm.
Återstår att se vad jag orkar med i den fuktiga luften!

1 kommentar:

  1. Vet precis hur det känns och hur det är ...känner igen din beskrivning llt för väl ...
    Ha det gott , varma kramar :))

    SvaraRadera