söndag 10 juli 2011

Nr: 100

Detta är inlägg nr: 100,det känns jättebra att detta handlar om ngt positivt.


Söndag och barnens Tosia,körde ner till byn och hämtade upp J,träffade E och prinsessorna på marknaden.Gick till torget och köpte glass medan vi väntade på att karusellerna skulle starta.Köpte mig en fönsterskrapa och ett grillgaller så vi kan grilla annat än kött på grillen.Felicia skrattade mest hela tiden och storasyster Nikita var mer allvarlig.

När vi kom hem var min lillasyster redan här.Hon hjälpte mig att fixa fötterna på Totte.Sedan löshoppade vi 3 av hästarna.
Nikkita drog järnet,tror hon är lite osäker så hon satsar på speed,nästan lite av jordbrand när hon for fram.
En liten notis om mina Nikitor,jag har en häst och ett barnbarn med samma namn!

Totte har aldrig hoppat innan men med systers hjälp var det som han aldrig gjort annat =) t.o.m Batseba hade glädjefnatt i värmen och hoppade som aldrig förr.Nelly satt på henne till stallet och bara en liten fadäs inträffade.Batseba är ju lite ovan vid att ha ngn på ryggen så när Nelly glatt skrattade så fick fuxen lite fnatt och hoppade lite men sedan gick det bra!
Vi lastade 4-hjulsvagnen och sedan blev det lugnt en stund i Verperyd.

Kollat lite på VM-fotboll,släppt ut 4-fota i hagen efter att de stått inne under dagen.

Nu har gubben semester,undrar hur det ska gå är ju van att gå och skrota själv hemma.Sista veckan mor är här för denna gång.
Måste nog ta en runda till mina svampställen,det blir prio ett måndagmorgon!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar