tisdag 26 juli 2011

Tisdaglunch

...och magen har fått sitt.Gubben har varit på Tingsrydsmarknad och hade en ny stallkvast med hem till mig.Han kan än idag överraska mig =).(har hängt ihop sedan julen -79)

Är lite bekymrad över att jag olyckades att tappa min laptop i rumsgolvet och nu går den inte att starta.Har en försäkring på den men det kan dröja innan jag kommer in i den.Måste troligtvis skicka den på lagning.Då kommer jag inte åt mitt bokprojekt på flera veckor...suck.
Härom dan upptäcktes att min torktumlare har gett upp,det är ett stort avbräck minst sagt.

Vad blir olycka nr.3?

R ringde igårkväll nu är begravningsdatum fastställt och jag måste ju åka-självklart!

Sitter och tittar ut på *mina* marker,solen har gått i moln.Mj snurrar i dvd`n och jag laddar för en svamprunda,Vickie(borderterrier) säger aldrig nej till en skogstur=).

Ska fråga min granne hur man gör en skejva på allt i datorn så jag inte förlorar det jag har i denna oxå!


1 kommentar:

  1. Förhoppningsvis blir det ingen tredje olycka ...det räcker gott och väl med de två första....
    hoppas att du kan rädda det du har i datorn ...det är så tråkigt då allt går förlorat ...
    Ha en bra dag vännen , varma kramar :))

    SvaraRadera