torsdag 14 juli 2011

Grått och ruggigt.

Vaknade av att jag frös och Batseba gnäggade och sa att hon var hungrig.Hon är en riktig fröken och gillar inte att vara ute i regnet ,när det som imorse kommer på tvären protesterar hon högljutt.Bara att gå upp och låta damen komma under tak.

B kör en runda till Östergötland samtidigt skjutsar han hem moran som varit i länet nästan 2 månader.Hämtar även gurkor hos lillasyster och tar en runda på biltema så vi slipper den uppgiften på lördag när det är 59.5 årskalas hos syrr-Ann.

Jag har nu fått nästan 2 dagar att vara ensam i,njuter i stora drag.Har tagit en olle på mig.Det är nästan höstligt både inne och ute.Men det betyder att jag kan syssla med mitt bokprojekt som legat lite på is när mor varit här.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar