söndag 24 juli 2011

Söndagkväll+laddar för kursvecka 2

Har klippt gräset mellan alla skurar.Gratis motion och inte alls så arbetsamt som det var innan när vi hade en gammal gräsklippare.(men det känns i benen och under fötterna ändå...tyvärr)
Det betyder att det ser ganska trevligt ut runt huset.Ikväll har vi även varit på 25+25 årskalas hos M´s föräldrar.Bullens korv och givetvis kaffe och tårta.Alltid lika trevligt hos K&R.

Har lite svårt att ta in vad som hänt i Norge i helgen.Jo jag ser men ....ändå på någe vis otroligt.Tycker en himla massa om detta men hittar inte ord som kan beskriva detta illdåd.Har läst mycket i tidningarna och på fejjan även följt med i rutan,alla förståsigpåare som inte heller de kan förklara.
Att vi normala människor just nu är i något sorts chocktillstånd är väl ett understatment.Lovar att återkomma när jag fått lite ordning på hjärnkontoret.

Måndag morgon ska jag köra över till B-H för min andra kursdag.Min andra vecka på detta vansinniga påhitt.Mina kamrater har varit på fyra sammankomster.Är konfunderad över att jag fått dispens att bara närvara en dag i veckan och jag behöver inte ens komma på morgonen utan kan dyka upp framåt fikat!!!?!!!!Men jag är givetvis tacksam över detta och har nästan inte hämtat mig ännu efter förra måndagen......fortsättning följer :-/
Vill att Emil hör av sig.Vill få ett slut-avslut(ska förklara vad det betyder längre fram)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar