onsdag 1 juni 2011

Blixtar och dunder.

...men inga magiska under.Har inte sovit en blund.Släckte ner nätet vid 00.30 och då drog Tor igång ett fasligt liv.Runt en timme innan det verkligen brakade löst.
Gillar inte när Åskar cirkulerar runt och oavbrutet mullrar och knallar.B hade satt igång takfläkten och när man som jag är ljudkänslig.....suck och dubbelsuck.

Ska till nya nåltanten idag,får se hur det fungerar.Vet inte men huvudet känns liksom fyrkantigt.

Nähä nu 5 dagar kvar på penicilinkuren,så nästa vecka ska jag fasta är det tänkt så just nu håller jag på att läsa in mig på hur jag bäst genomför denna fasta.Har läst mig till att trappa ner nu några dagar,äta mindre och ofta,mycket frukt grönsaksjuicer fruktsmoodies innan allvaret drar igång nästa vecka.

Vill ju inte vara orkeslös på lördag då det MJ-afton på Chaplin i Kallinge.S Soldiers spelar bl.a.Ska bli riktigt intressant att höra banden som sedan publiken får avgöra vilket band som är bäst på pop-kungens låtar.Som domare ska jag vara hård men rättvis ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar