fredag 22 februari 2013

Fredagskväll i timmerkojan.

Håhåhå i morron lördag blire tjejfest.....den första jag är bjuden på sen i tonåren.Ska bli riktigt kul.Blir nog en hel del hästprat kan jag tro.
Jag blir väl gammelmoran men vad gör det.Många av flickorna skulle teoretiskt kunna vara mina döttrar men det här med hästar är på nått sett brobyggande.

Skönt att sportlovet är över.Det betyder att snön ska va på tillbakagång.

Jag har fått klartecken på att få vara i Kallingeköket och arbetspröva f.r.o.m. 7/3!!! K U L!
Antar att min plan att vara på Vidablick går i lås på måndag.Då har flera delmål gått stolpe in.
Chanserna att få sommarjobb ökar ju med flera % när jag kan visa vem jag är.

Mannen har gått upp.Hästarna är nattade.Musikvideor på burken,surfar runt,kollar bloggar.
Det går mot fullmåne så sömnen uteblir.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar