onsdag 20 februari 2013

Har en tår i ögat....

Snyft i morse hade ännu en höna gått över till *andra sidan*.I höstas gick min lilla gråa höna hädan och i morse hade den vita gett upp.Tror nu att jag blev lurad när jag köpte dem i somras.Det sas att de var 1 år men jag undrar jag,det är ju svårt att se på´rom.Andra djur kan man ju ändå se ålderstecken på.

Men i all sorg så sa de på jobbet att A hade höns som hon behövde hitta ett nytt hem till.Vilken lycka för min ensamma svarta höna,risken är ju att min vackra tupp  nött ut min svarta hahaha.
På söndag blir det påfyllning i hönshuset.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar