tisdag 5 februari 2013

Livet rusar på....

Gubben är i N-ping igen återkommer ikväll.Min måndag gick i hundranitti.Startade tidigt,fortsatte sen med utrensning,tvätt,byte av gardiner i rummet,strykning,stalltjänst,möte nere i stan,en maxirunda,massor med telefonprat både lokalt och riks,meditation(egen).

Dessutom skickade jag distanshealing till några nära bekanta.Ska göra så i 3 kvällar på rad.Så kul att höra att det går fram och även de som inte känner något kanske har sån oro(värk) i kroppen att det är svårt att avgöra om det är healingen de känner,det kan vara så.
Ikväll har antalet utökats så jag sänder till några fler =).Det blir som ringar på vattnet,det sprider sig.

Arbetsträning hos fina C i Johannishus idag.
Onsdag blir det Kuggeboda,hoppas att väglaget hinner reda till sig.Det har kommit ett tunt lager blötsnö på kalla vägbanor.Riktigt slirigt.Jag höll på att slå ikull i källartrappan när jag skulle tända i pannan i morse.
Kaffet är urdruckit,dax för lite frukost.Hästarna ska ut,lägga på i pannan igen....


over&out 4 now.

1 kommentar:

  1. Väntar med spänning på att klockan ska bli 19,30/Kram Carina

    SvaraRadera