fredag 1 februari 2013

Sammanfattning

Jösses vad tiden rinner....iväg.Det var ju nyss måndag!!

Jaaja min måndag blev ett dyk in i garderober för rensning.Det blev 2 säckar att skicka ner till återvinningen och en himla massa plats,vad kan man säga om det.Jo att jag inför en rensningsdag om året så slipper det bli såå mycket =).Det är alltså klubbat fr.o.m. nu.
Gardinbyte och strykning hann jag med också.
Mannen körde till N-ping,skulle upp med några jasvingar vad de nu ska ha dem till uppe i berget på F13.

Tisdag var det arbetsträning hos C i Johannishus.Alltid lika trevligt att träffa henne.
Onsdag hos C i Kuggeboda <3 .="" p="">Torsdag i Listerby med M.

Idag ute i Kuggeboda igen =).Nu blir det lite stalltjänst sen soffan med fötterna högt.
Imorron ska jag till min fina B som ska fixa håret.Inte en dag för tidigt just nu är det som en risbuske.Ska försöka hinna med en runda till lillsyster i Rödeby i helgen också.Tja det var min vecka och lite om vad som ska hända i helgen.

1 kommentar:

  1. Nu är du så aktiv både på ledig- och jobbetid, så man hinner knappt med:-)))
    Kram Karin

    SvaraRadera