måndag 28 januari 2013

Måndag igen =).

Sitter och pustar lite.Tvättar undan det som blivit liggande förra veckan då min gamla tvättmaskin gav upp.Plockat undan adventsljusstakarna.Bytt stolsdynor i köket,eldar,har släppt ut hästarna.Ska ta en runda med hunden nu på fm har jag tänkt.
Passar på att njuta av tystnaden.Älskar att vara ensam.Få bestämma allt =).

Har haft lite mycket omkring mig senaste tiden hinner knappt att få ner allt som händer i bloggen.Men uppslagen lagras i min nu fungerande hjärna och kommer att plitas ner framöver.

Måste bara avsluta med att jag mår förträffligt,har hur mycket energi som helst.Trots rådande januarimörker.Nu väntar jag på att midjemåttet ska minska i takt med min mer rörliga tillvaro =).


Over&out 4 now.

3 kommentarer:

  1. Over&out 4 now, skrev du. Vad betyder det? Är det något jag missat?
    Skönt att du fått en fungerande tvättmaskin, det är nästan A och O idag. Tvätta för hand är ingen höjdare.
    Ha det gott!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Nu har jag lärt mig något nytt:-)))
    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Hittade till dig via Karins blogg, och jag kikar gärna in igen. Ha det bra.

    SvaraRadera