måndag 7 januari 2013

Inlägg 1 vecka 2.

LG kom som alltid i tid.Min hovis går inte att jämföra med de jag hade i min ungdom.De var svåra att få tag på och även att man hade bestämt tid och jag hade tagit ledigt från arbetet så dök de inte upp.Fanns ju inga mobiler heller.Ibland kan jag tycka det var lite bättre innan de blev *vardagsmat*.

På tal om mobiler.Min har börjat med att efter en signal koppla på röstbrevlådan!Hur ska man hinna svara då?Jag har inte gjort någon omställning av inställningar!?När jag ringde upp kundtjänst fick jag erbjudande om förändrat abonnemang,billigare + en ny telefon :O!Jag slog till =).

Efter denna morgonbegivenhet var avklarad körde jag ner till återvinningsstationen och tömde hästtrailern som gubben hade fyllt med skräp!!!Jösses vad *skit* man samlar på sig!!!

Ställde hästkärran hos E som fyllde den med björkved.De har ju ingen vedpanna och deras kamin tar inte den storleken på vedträna...

Laddar för Kuggeboda i morgon.Tidigt vill C att jag kommer.Det betyder att 4-fotingarna får frukost ute.Jag måste hinna med en liten runda med hunden.




LG i arbete =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar