måndag 14 januari 2013

Vecka 3 har börjat.

Idag har jag pysslat lite inne.Efter att alla djuren fått sitt och hunden och jag gått runt och inspekterat staketen.Alltid något som måste justeras.Rådjur och andra(läs vildsvin&älgar) river ner trådarna.

Jag har trollat ihop en helt underbar middag.Gjorde som Kajsa Varg,tog vad som fanns i skåpen.
Lövbiff
paprika
lök
vitlök
purjolök
vitkål
kokosmjölk
ostronsås&kinasoya
lite salt&peppar
samboelek kan vara  felstavat =)
Smakade ljuvligt.Mannen fick lite ris till,jag nöjde mig med lite grönsaker till detta.

Har hämtat mitt paket från Amuletten.Lite ny healingmusik+en meditations-cd.Hälsat på barnbarnen en liten sväng.Felicia hade ju namnsdag idag.Inte för att vi firar det eller så men har inte träffat dem på över en vecka så det var dags!

I morgon är det arbetsträningsdax igen.Tis-fre.provar att utöka.Måste ju någon gång spänna bågen.

1 kommentar:

  1. Ser gott ut ditt recept! Gör också så där... lite hopkok utan recept - bara efter eget huvud och förvånansvärt ofta så blir det riktigt gott!
    Kram

    SvaraRadera