torsdag 10 januari 2013

Laddar för fredag.

Idag var det kortdag.Arbetade tillsammans med M.Funkade fint.Är lite spänd på hur det ska gå i morron.
Har suttit och knapprat in på min nya mobil.Alltid några kontakter som försvinner.Måste koppla båda till datorn i morron så kanske jag kan få tillbaka alla.Märkligt det där,förr var min hjärna som en datamaskin.Jag kunde telefonnummer som ett rinnande vatten men inte idag.Har låtit hjärnan bli lat tror jag.Ja jag menar man slår ju inga nummer numera.....


Får väl krypa ner nu.Är ganska sliten.efter 3 dagar på raken.

1 kommentar:

  1. Laddar för fredag var sista rubriken! Hoppas att den fredagen gick bra, och nu laddar du kanske för måndag:-))) Men å andra sidan hade du långhelg. I vilket fall som helst, så ska du ha en fin kommande vecka!
    Kram Karin

    SvaraRadera