fredag 25 januari 2013

Summasummarium vecka 4

Utan att skäms har jag avverkat 4 dagars arbetsträning utan att tappa andan.Betyder väl att jag är på G!Två av årets veckor har jag arbetat med lön,man häpnar,iaf jag.Att jag klarart!Är sjukt impad av mig själv =).

ÄR SÅ PIGG!

Hade med mig mina "lekar" idag till Kuggeboda,min kraftdjurskortlek och min orakelänglakortlek.Mycket uppskattat av de som "tror".....

Förstår inte var min ork kommer ifrån?!
Vilja eller.....

Ska hämta ved från Hallabro i morron.Gubben far till N-ping på måndag så det vill till att jag har ved så jag kan hålla värmen här hemma!Men mildare väder är på ingång,skönt!!!! -20 i morse,ingen hit.

E kommer och hjälper mig att rulla ut en halmbale i hagen i morgon.Då behöver jag inte känna att mina 4-fota inte har ngt att tugga på i kylan....

Ska fortsätta att rensa i skåpen.G kommer och installerar min nya tvättmaskin i helgen,bra det betyder att jag kan bädda rent.Börjar att få en tvättunna som svämmar över hahaha.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar