söndag 6 januari 2013

Nu får man sätta på säkerhetsbältet....nu kör jag ....

...gasen i botten.
Min nästa vecka startar ifs sig med en ledig dag då hovis står i stalldörr´n redan 7.30.

Sedan har jag lite att stå i här hemma innan min vecka fortsätter med 4 arbetsdagar på raken (tis-fre) men men efter all ledighet ska jag väl mäkta med det.

Trodde ju att jag skulle få mjukstarta hos C i Johannishus men nu blire arbete med lön vilket är bra.Ingen arbetsträning utan direkt på´at.

Idag har jag vilat mig i form i tv-soffan.En himla massa sport har det blivit.I de pauser som givits mellan all skidsport har jag gjort lite gympass,allt hösilage skulle bäras in på logen håhå jaja skönt med lite motion emellanåt.


1 kommentar:

  1. Nu har väl hovis varit hos dig, och du förbereder dig kanske för din arbetsvecka, i varje fall i tankarna.
    Det går säkert bra, du verkar laddad och beredd!
    Kram Karin

    SvaraRadera