måndag 18 februari 2013

Sportlov för en del.

Ny vecka som börjar med en *ledig dag*.Ledig så till vida att jag bestämmer själv vad jag ska göra,nästan iaf har ju haft ett möte med Af på fm.Det kändes si så där.

Men min plan blev ju godkänd och nu är jag så frisk att jag ska slussas över till en annan avd på Af.Tror att det är positivt men jag börjar få lite orosmoln angående mitt utförsäkringtillstånd.Fas 3 närmar sig med stormsteg hua hua.Där vill jag inte hamna.

Fick ett mail nu idag om ny kurs i K-krona vecka 16.VILL men orkar inte bråka med Af om det....f**n att man ska vara så låst bara för att man har haft oturen att hamna i åtgärder.

När jag körde från stan tittade jag in på en klädaffär med 70% rea.Hittade 3 par jeans för 572 kronor.Bra det för jag börjar få dåligt med braller hahaha.Det är ju skillnad att gå här hemma och skrota i jogging men ute bland folk behöver jag lite annat att skyla mig med.

Nähä nu ska jag ut på nätet och söka lite arbete.

Over&out 4 now!


1 kommentar:

  1. När man är pensionär har man inte sportlov, sommarlov eller semester. Man kan vara lite avvis ibland. Å andra sidan är ledigheten året om inte så dumt!
    Kram Karin

    SvaraRadera