måndag 4 april 2011

Härligt med ny vecka...tror jag!

Absolut noll sömn inatt.Låg och slötittade på ett reprisprogram som gick i lördags tror jag.Blev tipsad av lillsyster i Rödeby.En mycket sevärd film om en autistisk kvinna i USA.Hennes arbete med att ta bort stressen för djur som ska slaktas.Tänk om vi på jorden kunde låta andra få vara olika och ändå se att många kan bidraga med något.

Har försökt att installera Office 2010 gick inte,för många användare på prod.nyckeln.Gick inte har därför skickat efter ett Officpaket från cdon,tar väl några dagar,sedan ska jag väl kunna skriva,spara och även att skickade dokument som kan att läsas av andra!

Underbar dag ute ska ta lillan(Vickie) med ut i vårvädret,även ta ett nappatag i stallet medan huvudet går på högvarv för planering av middag till mannen ikväll,har en förkänsla att det kan bli fisk!


2 kommentarer:

  1. vi ska kanske börja träffas för jag sover inte heller mycket på nätterna... trist med sömnproblem.

    ha en skön dag

    kramkram

    SvaraRadera
  2. tja varför inte vad jag förstår bor du inte så himla långt från mig.....?

    SvaraRadera