lördag 16 april 2011

Mitten av april redan.

Vart tar tiden vägen undrar jag.Nu när man hamnat över 50 verkar det som det bara rusar eller är det så att allt man gör tar längre tid att utföra.

Har i alla fall bäddat till grabbarna i logen med flera kärror halm så de har det jätte mysigt och här är det inga myggor än.Nu får de vara ute vilket hästar är ämnade att vara och mina dartar mår väl av att jaga det lilla gräs som kommit upp nu,men nu går det fort,vi har blivit lovade upp emot 15-17 grader och stor sol imorgon.H är l i g t.

Var med min vän Å upp till Ingela för Å ville titta på dressyrsadel till Mezzo.En sadel idag om man ska vara inne kostar vad man kan köpa en hel häst för.
Klagade ju i ett tidigare inlägg om att jag blev skambudad för 2 av mina dartar,blev bjuden mindre än vad en hundvalp kostar.Världen är ur led,det vet jag bestämt.

Inget på burken denna afton heller ska lägga mig och läsa,försöka få lite sömn så man kan ta vara på den skönaste dagen hittills.Kanske köra ner en runda till Brunnsparken på loppis inte för att fynda utan för att titta på folk.Kan vara kul och jättebilligt,näe för att vänja Vickie vid lite rörelse hon behöver stadsträning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar