fredag 15 april 2011

Skam går på torra land

eller något åt hållet.Har svarat på en annons om en som ville köpa ponny
b i l l i g t förstås det vill ju alla ha helst gratis.Eftersom jag sitter i en eka som snart kantrar så svarade jag förstås och kunde tänka mig att sälja.

När svars mailet hamnade i inkorgen fick jag hicka,hon bjöd 8000 för 2 och då skulle jag även möta upp någonstans.Det kan jag ifs köpa men för f**n 8ooo får du ju inte en hundvalp för idag.Mitt sto(som jag gav 26000 för) är stambokförd har 4 jättefina avkommor.Dj*vla människor blir så ilsken.Vetetjyven om jag inte hellre lämnar dom till slakt....Nu är det nog en del som ojjar sig men jag måste skriva av mig,menar inte allt jag skriver.

Nu när det har hamnat på print och jag lugnat mig lite så sätter jag in annons kanske i dartisföreningen,där finns det kanske mer seriösa intressenter,ja så får det bli!

2 kommentarer:

  1. Ja, vet du. Jag har ridit i över 30 år och aldrig hört något liknande. Snyggt är det inte alltid när jag tränar....men det är väl slutresultatet som räknas?

    SvaraRadera
  2. Bara tugga och svälj, sen tar du nya tag. Det FINNS folk som vet sakers rätta värde. Förhoppningsvis var det inte så illa menat som det lät!!

    SvaraRadera