måndag 25 april 2011

Julen över äntligen.

Härmed är julen över eftersom nu även påsken är avklarad.Skönt!

Har varit mycket ute,promenerat,donat i växthuset tagit vara på finvädret helt enkelt.All kyla och snö är nu bortjagad av värmen som återigen har invaderat oss.Här räknas alla småkryp,spindlar,flugor och humlor in som surrar.Får inte glömma fåglarna som försöker överrösta varandra i en ljudlig kör.

Visst är våren härlig!

Min vän A ringde ikväll och sa att denna sommar ska bli den varmaste i mannaminne.JAG hoppas hon har missuppfattat.Gillar mest lagomväder si så där runt 15-18 grader.Far lika illa vid varmt som kallt,men det är ju jag det.

Har haft syster här som hjälpt mig med ponnyfötter.Vi gjorde ett arbetsbyte kan man säga B o jag var över till henne,fixade lite staket borta i Rödeby.Bra när man kan hjälpa varandra.
Nu ska jag försöka sova men är skeptisk men någon timme vore skönt att få......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar