tisdag 12 april 2011

Tisdag och veckan går

Väldigt vad tiden rinner iväg,även att jag inte har någon att passa upp på så försvinner timmarna ruskigt fort.
Natten inatt var som alltid när stressen ökar,magkramp och wc i timmar.Borde inte vara en nyhet utan som en kär gammal vän.Vet ju så väl hur min kropp reagerar.

Idag ska jag låna en kärra och hämta foder till 4-fota.E har lovat hjälpa mig rulla in i boden.Vi löser det.

Var hos Å igår kväll och hämtade lite betfor.Tittade på hennes 3-åring som faktiskt har blivit riktigt fin.En riktig pärla.Känslig,vacker och lagom hög med ett mycket bra bakbensaktion.Ska bli roligt att se henne under ryttare.

Har svarat på en annons får se om det leder någonstans,har föresten svarat på många annonser kanske det ger en fingervisning om vilket håll jag ska gå!

Nähä nu ut i skogen och känna dofterna ta lite fina bilder,kanske lägger jag in några här sedan!

1 kommentar:

  1. Ronja står kvar i sitt stall. På ridskolan hade de åsikter om huruvida min ridstil passade henne. Inte Ronjas matte dock.....men eftersom det var så mycket åsikter om hur jag gjorde så avlsutade vi samarbetet. Jag har provat western, klassiskt och "vanlig" ridskoleridning. Min "mix" passade inte....eller så förstod de inte vad jag höll på med.

    SvaraRadera