måndag 23 maj 2011

Fy F**n för vården

Att det ska vara så införnaliskt krångligt i Sverige att få hjälp när kroppen strular och man vill ha hjälp av doktorer!!!!
Telefontider och tryck 1 eller 2 eller vänta!!!!Tyvärr är tiderna slut var god återkom en annan dag,va faan?!?!
Vad är det för fel???
Ursäkta min brist på ordval men jag blir så ARG,det liksom rinner över.....

Får gå ut i skogen och försöka rensa hjärnan från negativa vibbar efter mitt samtal med min så kallade doktor,som för övrigt trodde jag, ville hjälpa till men jag hade fel....igen....hur i h**v**e ska jag orka????
Det är som många med mig kommit fram till:
MAN MÅSTE VARA FRISK FÖR ATT ORKA VARA SJUK!

1 kommentar:

  1. Tyvärr lever vi i ett konstigt land där man inte får den hjälpen man borde få.Man skulle nog börja gå till veterinären för dom tar så bra hand om våra djur så undra om dom kan hjälpa oss människor också på samma sätt?

    SvaraRadera