onsdag 18 maj 2011

Sotardag

Väntar på sotarnisse som ska kolla rören så vi inte får soteld,det är inget rolig upplevelse.B´s far fixade en sådan när vi bodde i Krokek.Det luktade inte trevligt och var inte helt lätt att få ur väggarna.

Annars min natt blev som väntat efter FK´s telefonsamtal igår.Fick gå och lägga mig hungrig för jag kunde inte äta,magen värkte(10 vändor till toa), undrar om jag någonsin haft något liknande.Det värsta är ju när jag inte äter så hamnar kroppen i svält och när jag väl börjar äta blir allt förvandlat till fett.

Obalans i kroppen obalans i tiden obalans i livet.Skulle kunna vara en sammanfattning på min tillvaro just nu.

Somnade sent och vaknade tidigt,före gubben faktiskt så i morse var kaffet redan på G när hans klocka ringde.
Har varit ute en runda med Vickie och dragit lite ny tråd i skogshagen.Ska nog flytta över den Gråa och Totte i em.

Något som ändå är positivt är jag har hittat en ny nåltant som jag får komma till nu när Lena går i pension.Alltid något sa Faan när han såg Åmål.

1 kommentar: