tisdag 21 september 2010

Efter healing-jätteseg

Tisdagen har segat hela dan,healingen tog rätt bra tror jag,men det kan också vara en efterdyning av helgens alla upptåg med mycket ridning både söndag och måndag.

A och jag tog en jätterunda i måndags innan regnet satte in.Jag hade inga betänkligheter att låta 4-fota vila idag.
Onsdag kommer Petra får se vad vi kan hinna med innan svartet sätter in.Vore ju bra om vi kunde fortsätta med Tudor där vi slutade sist,min goa lillardenner som någon sa han såg ut som,undrar hur skulle ta den kommentaren om han förstod den =)

Var uppe innan tuppen i morse,redan 4.30 tog det emot att ligga kvar,fick gå upp och trodde jag skulle kunna blogga och knalla runt i bloggsvären men 5.00 försvann nätet och lite snopet fick jag leta reda på mina gamla korsordstidningar för att få igång hjärnan.
En god bok i älsklingsfåtöljen har det blivit idag.Matlagning och stallet mer ville inte kroppen vara med om.
Önskar mig en härlig dag mitt i veckan,med lite pyssel i växthuset,stallet och en sen maxirunda innan idolköret drar igång vid 20.00.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar