tisdag 14 september 2010

Hua vilken reaktion

Jösses vilken stark healing jag fick igårkväll.Väldigt intensiv och som vanligt vaknade jag efter 4 timmar jättetörstig och med toabehov.

Fick inte sova så länge imorse för B var uppe redan 04.30,de skulle iväg med jobbet 05.15 på ngt svetsmöte i Skåne tror jag det var.

Inget besök idag av Å men kanske på fredag,vi får se.

Nu ska 4-fota ut sedan får det bli en maxirunda och fylla på förråden,börjar bli tomt.Konstigt för jag bär hem....massor!

Härligt med tisdag en sådan mysig dag och ikväll blire idol igen.

1 kommentar:

  1. Godmorgon Anki :))
    Ibland kan man även få frossa av healing , det har hänt mig ett par gånger , men oftast blir jag väldigt varm och toanödig jag också :))
    Önskar dig en bra start på denna dag , varma kramar =))

    SvaraRadera