onsdag 15 september 2010

Nu mittiveckan

Sååå trött igårkväll att det nästan var omöjligt att somna men till slut dök han upp John Blund.Men sömnen varade bara några timmar.Vaknade några timmar senare med den sedvanliga magknipen och fick sedan retirera till fåtöljen och tv-titta.Slumrade till en stund innan B gick upp.

Idag regnar det,är jättehöst ute.När jag hade morgonfodrat 4-fota ringde grannen och sa att 2 älgar sprungit ner staketet i Ambrushagen.Härligt med goa grannar,eftersom jag kollade staketen igår hade jag inte tänkt göra det idag utan släppt ut stollestona och vem vet om de inte hade hittat hålet!?

Jag skulle ju ta maxirundan igår men med det blev det inget,efter skogsrundan med Vickie tog energin slut och jag däckade framför tv´n och alla eftermidagssåpor,jättebra slötittning!

Idag då maxitur,stallet,middag planerad i huvudet,tömkörning av 3 hästar.Undrar om Petra kommer då blir det kanske en skritttur i skogen!
Längtar till healing i morgon,kanske blir den lika intensiv som i måndax!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar