fredag 24 september 2010

V.38 fredag

En dag att njuta av,är ensam hemma.B har följt med L till någon auktion bortemot Ullaredet.Han skulle eventuellt ta en runda in där,jag behöver fler mjukisbyxor.Säger till mig själv varje gång jag köpt nya *att dessa ska jag inte ha i stallet*men av någon konstig anledning kan jag inte leva upp till mina självvalda regler =).

Igår tog Petra och jag en ganska lång runda inne på området(F17),jättemysigt men tror att det har blivit lite mycket denna veckan.Har ridit 4 ggr och det är ju faktiskt nästan 6 år sen jag red och då red jag inte särskilt frekvent heller.

Har inte kommit iväg till maxi ännu men idag är det nödvändigt om vi ska få något i magen i helgen.Det ekar i skåpen när man öppnar!

Både igår och förrgår har jag sovit OK.Jag har nästan varit medvetslös när jag har lagt mig,igår gick jag upp kl.21.00 ho ho ho vet inte när det hände sist?Somnade innan healingen började men jag tror att den tagit ännu bättre eftersom jag redan var i ett tillstånd som väl ändå kan kallas ja vadå?har inget namn på det men ni förstår säkert vad jag menar.
Trodde inte jag skulle kunna gå idag men jag har fel igen.Värk men överkomligt ;-).

I em kommer A och ska rida Donnan men jag tror jag bara ska tömköra Grållan,vill se lite hur hon går och det finns inget bättre sätt än att tömköra om man vill få verklig kvalité på på ett pass,man har ju stenkoll på varje steg hästen tar!
Helgen ska avnjutas hemma,vid teve´n,i skogen en svamprunda får det bli absolut!

1 kommentar:

  1. Godmorgon Anki :))
    Jag kan inte läsa dina inlägg , för det är bara en massa krumelurer där texten ska vara ....
    Önskar dig en bra dag , varma kramar /Berit (här&nu)=))

    SvaraRadera