måndag 17 januari 2011

17 oxå

Måndag och en dj*vulsvecka som jag tror.Har som vanligt inte sovit.Ska träffa läkaren idag som jag träffade före jul och fick såååå dåliga vibbar av.Hon ska hjälpa mig med ett läkarintyg som ska hålla FK på mattan,detta tror jag dock inte kommer att hända.

Helgen har varit som vanligt.

Gårdsplanen är bästa bandyplanen.

Oroar mig för em då Åsa kommer och vi ska försöka få in Donnan i en trailer.Hon har inte blivit lastad på över 1 år,kan bli spännande på "min skridskoarena"!!

Måste hämta spån uppe hos Ingela.

Idag är det för många måsten för att min kropp ska må bra.Klarar ju oftast ett måste i veckan.

Vill byta min måndag mot en härlig fredag,någon som vill byta????

1 kommentar:

  1. Jag byter gärna min skitskola mot vad som helst!

    Men kanske kan komma med ett tanke-experiment.

    Hjärnan är möjlig att påverka, om du vill kan du prova med det här:

    När det kommer en vecka som den här så stäng av allt som inte ska hända IDAG. Det låter kanske som om jag tror att det är lätt, men jag VET att det är svårt. Jag har MINA små djävlar att tampas med och den här strategin fungerar bättre och bättre.

    Jag brukar försöka visualiera ett tex museum där larmet har gått. Alla dörrar och fönster bommas för av stora metalldörrar, ingen kommer in och ingen kommer ut. På samma vis förbjuder jag hjärnan att tänka tankar som jag inte vill ha. Som sagt, det är inte lätt, men det går bättre och bättre. Du kanske kommer på nåt som funkar ännu bättre för dej.

    Jag tror mycket på tankens makt och att man själv kan påverka MER ÄN MAN TROR. Man kanske inte kan bli helt frisk, men om man kan bli LITE bättre hela tiden så halkar man inte BARA bakåt - när man tex får ett bakslag. Man har lite buffert då....

    SvaraRadera