tisdag 18 januari 2011

VC-igen

Nu på morgonen måste jag ner till VC igen.Jag frågade min läkare om jag skulle ta några prover och var förberedd med urinprov.Fick inget svar på frågan så då åkte jag givetvis hem.I väntrummet var fler folk än i kyrkan,så det kändes som en befrielse att få åka därifrån.
Igår em ringde de ifrån labbet och undrade varför jag inte hade kommit in för provtagning!?

Hade även mailkontakt med förbundet och JAG hade rätt inte min läkare.DET FINNS INGEN BOT på fibro men många olika behandlingsmetoder som KAN lindra.Där ÄR jag den som har provat allt,utan att hitta något som hjälpt MIG.Men eftersom vi INTE är stöpta i samma form och reagerar olika inför det mesta,så kan det som hjälper någon inte hjälpa ALLA!

Hittade en broschyr som jag kommer att lämna in till "min" läkare så att hon kan uppdatera sig och kanske sina kollegor kan få ett hum om "min" sjukdom.Den är skriven av en läkare och kanske kan den tilltala doktorerna,eftersom de inte kan förstå DET jag säger,kan läkarspråket gå in....kanske.Har inte blivit bemött på ett proffisionellt(vet inte om stavningen blev rätt där) sätt utom på smärtkliniken i K-hamn,men så är de ju bäst utbildade just på smärta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar