måndag 10 januari 2011

Nu dröjer det.....

Skönt med vardag igen och 14 veckor till nästa storhelg.Väldans vad sen påsken är i år!?Konstigt hur den kan flyttas hit och dit föresten,ibland ligger den i mars och i år i slutet på april.Jag har då aldrig blivit klok på den helgen!

Idag på agendan ska julen plockas undan,det går nog fort för jag har bara tagit fram adventsljusstakarna.Ingen gran eller bonader detta året.

Funderar och planerar mitt VC-besök och ska försöka skriva ner en resume om mig själv-mitt liv med fibromyalgin.Inte för jag tror att det hjälper men det lättar att skriva av sig,både glädje och sorg.Det är nog mest sorg tyvärr.Denna månad ska läkarintyg och annat in till FK....suck.Har inga illusioner om att det ska gå min väg.

Måste hämta hö också hur nu det ska gå till,det är ju isgata överallt.Undrar om det går att köra upp till Magnus!?

1 kommentar:

  1. Ja, visst är det konstigt med påsken. Jag fyller år i april och ibland så blir det på påsken. En dotter fyller i mars och ibland ....men jag har inget minne av att den varit så sen någon gång som den är i år.

    Jag är glad att min tid med FK och läkare var innan dagens regler, men jag önskar dig all lycka med det.

    kramkram

    SvaraRadera