måndag 3 januari 2011

1:a måndagen på nya året.

Jag skulle försöka ladda över mina bilder från nya telefonen och visa hur vackert det är eller var innan regnet kom på nyårsnatten.Tji fick jag,kan inte med den nya tekniken och allra helst inte min nya telefon som jag fick fråga grannen om hur man svarar i.Det blev många sms innan jag kunde svara i luren.Bara att skratt åt eländet.

Bilder kommer så småningom alltså!

Denna vecka är och kommer vara lite annorlunda eftersom gubben har semester och då är det lite annorlunda rutiner.Gillar inte när det ändras.Min kropp mår bäst när det är som vanligt.

Ska köra ner till byn och hämta min longergjord,vi får försöka laga den själva-2 veckor för att sätta i en nit,hade ju kunnat gjort själv från början.Den skomakaren blir inte långvarig i R-by det är mitt tips.Önskar jag hade hört mig för innan jag lämnade in den.Han har visst dåligt rykte redan.

En underbar dag ute strålande sol några minusgrader och relativt vindfritt,kan inte bli bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar