lördag 29 januari 2011

Veckor som bara försvinner..

Nu under 2 veckor har tiden bara runnit iväg.Har jag fått något vettigt ut av dem då!?Det är frågan och kanske har jag det eller kanske inte.

Donnan har blivit lastad och körd varit "gäst" i annat stall och skött sig utomordentligt.

Tudor mår bättre.

Planerna för övre hallen är under utredning i mitt huvud,tänker fram och tillbaka.
Färgen är klubbad,gardiner inhandlade.Det är möbleringen som jag funderar på nu!
Hoppas mor följer med T ner för det finns inte ett skrymsle i detta hus som hon inte har varit med och "renoverat".Mor är en klippa!Om hon inte hjälpt mig vid all tapetsering hade vi fortfarande haft de gröna textilväggarna kvar i tv-rummet!!!

Barnbarnen har varit här i veckan och efter den dusten fick jag 2 dagar som jag bara måste hämta andan.Orkar inget när de har varit här en hel dag.

Om 2 veckor fyller vår äldsta flicka TRETTIO,hua tiden går!!!!
Inte nog med det,vi måste börja planera för 25-åringen också+hennes sambo som har 25-årsdag bara någon dag före!!Får kanske höra med K om vi ska göra något ihop!

Lördag förmiddag och hela helgen framför oss,kan det bli bättre?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar