tisdag 11 januari 2011

Jan-nike`s dag

2011 01 11 mycket ettor och nollor idag i dagens datum och Jan och Jannike har namnsdag.

Är inne i en period med väldigt lite sömn.Det går inte att somna bara,fastän jag inte rör mig nämnvärt värker mina ben något otroligt när jag lägger mig.Kan tänka mig att FK och VC-besök spökar.Är såååå känslig och fastän jag inte stressar är det en inre stress som jag inte kan styra.Oro´n för framtiden går inte att blunda för.

Det blev inget hököra igår måste fixa det idag då,annars har inte 4-fota något att tugga på ikväll.

Onsdag ska gubben till Växjö med jobbet på dagen och till K-krona på kvällen för att titta på hocky.Vita hästen gästar,som då är B`s lag i hjärtat.Innan vi flyttade ner hit missade han nog inte en enda hemmamatch.Blir en heldag för mig själv,det gillar jag.Är kanske något av en ensamvarg.

Nu ut för lite stalltjänst,4-fota vill ut,stallet ska fixas.Ska kanske ner till H ikväll för att hjälpa till med gardin-design.Något konstigt tyg hon inhandlat på IKEA
.
Ha de gott ni som tittar in hit.Ni är rätt många som hälsar på men få som"säger" nått!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar