tisdag 4 januari 2011

Jag visste inte att...

...jag hade en sån fin häst i stallet.Fick veta härom dan att Donna på båda sidorna har mycket meriterade hopphingstar i stamtavlan.På Orlandos sida finns både Heartbreaker,Nimmodor och Darco och moderns far Bis del laMare har gått svår hoppning.Går inte en dag utan att man lär sig något nytt!!!
Har försökt att ploga upp i "tarmen",tänkte jag kunde vara där när jag tömkör,inte en vinter till att stå i meterdrivor och försöka få till ett bra arbete med storhästarna.

Men lilleputt-traktorn orkade inte.Nu har jag en ny ide´,kanske kan det fungera att köra till snön,packa den med traktorhjulen.Det kan fungera eftersom det är snökedjor på så det blir inga traktordäckspår som hästarna kan vricka fötterna i.Fortsättning följer.....

1 kommentar:

  1. Fina bilder du har tagit. Jag har bott i Karlshamn i 10 år så jag vet hur fint blekinge är.

    Tack för att du kommenterar hos mig - det värmer

    kramkram

    SvaraRadera