onsdag 12 oktober 2011

Har vare en liten runda till B-H

Kom precis lagom till fikat,jag stannade och satt vid datorn medan de andra gick ner till lunchrummet.

Blev en ganska bra onsdag fastän jag vaknade sent och mannen fick ringa när han kom till jobbet för jag hade förstås somnat/domnat igen/bort.
Somnade i älsklingfåtöljen när jag kom hem efter kursen,det är mer regel än undantag.Ringde mannen så han fick ta med pizza hem.Hade inget ork till att vara huslig.

FULLMÅNE igen,mycket vackert och riktigt kalla kvällar.

Har fått tillbaka min läsplatta,ska bli kul att se hurvida jag kan få den att fungera och för hur länge?


1 kommentar:

  1. Försökte få kontakt med dig flera gånger i förra veckan men då funkade inte din kommentarsruta.
    Ville skicka kramar som inte nådde fram!
    Men nu du, såg att Berith hade lyckats så då försöker jag med.
    Bamsekram Karin
    PS Du får gärna skicka din mail, om du vill, för jag kunde inte nå dig på det sätter heller.
    Min mail finns på min hemsida.

    SvaraRadera