torsdag 27 oktober 2011

Snart slut på denna vecka.

Lilla mor åker hem,hon har hemlängtan.Vet precis hur det känns,jag har mkt svårt för att åka hemifrån.Längtar nästan tillbaka innan jag ens har lämnat gårdsplanen =).

Är så otroligt trött och tung i kroppen,tror att det beror på det fuktiga vädret.Får koncentrera mig på att gå.Jag får tänka sätt h.fot fram,sätt nu v.fot fram.Sover förstås lika illa som vanligt.Domnar bort sent eller tidigt vilket man vill kalla det.Kan inte ligga kvar i bingen utan måste upp och röra på min lekamen.

Har gjort 2 fönster adventsklara d.v.s rena fönster(på insidan)nya gardiner uppsatta och adventstaken är på plats.Ett fönster kvar i rummet.Rena gardiner i sovrummet och vid datorn uppsatta.Köksfönstren står på tur nästa vecka.

Med den "nygamla" soffan som vi hämtade i tisdags på Hemansvägen,blev det ett mkt trevligt rum,känns lite större eller luftigare kanske.....bilder kommer när jag har laddat in dem i datorn!

Vi hade massageafton igår,P ville också ta fram adventsljusstakarna, men är det inte väl tidigt frågade hon i nästa andetag?C undrade var jag köpt gardintyget?Jysk härlig kvalite!

Kanske är det tidigt men innan jag är färdig med hela huset har allt kommit i fas.Allt tar sån tid för mig,orkar kanske bara ett fönster om dagen,ibland 2 om jag har en bra dag=).Jag är inte känd för att göra som alla andra.Jag gör på mitt vis.När det sen är på plats får det vara kvar till påska,haha.






1 kommentar:

  1. Hello
    Tack för dina rader.Du frågade om mina bilder på min blogg,dom flesta har jag hittat ute på nätet,utom dom det står mitas psp 2011 på,dom har jag gjort själv.Resten av mina scrapbilder ligger på fotosidan.Jag har också picasa,men på svenska,finns ute på nätet också.Jag använder mej av olika program när jag pysslar med fotona,paint shop pro använder jag mest när jag gör digital scrapbooking,men jag såg nu på det nya,att det var bättre,när man ska ev fixa till foton,så jag väntar med spänning tills den kommer,kommer troligtvis inte förrän på måndag.Det finns ju ute på nätet att hämta hem trialer,som man kan prova,innan man bestämmer sej för att köpa det.kram tillbaks

    SvaraRadera