lördag 29 oktober 2011

Lördaxlunch med prinsessorna

I morse for jag ut i backen på hästryggen för 1:a gången på flera veckor.Skönt med hästar som bara är att sadla trots långt mellan gångerna.Hemskans vad vildsvinen har bökat upp.
Tror jag ska försöka mig på att ta Totte med i långlina imorgon.Vad kan gå fel?

Storfrämmat till lunchen då E kom med mina raringar.Alla åt med god aptit,brukar vara lite si och så med aptiten på de små men idag dög det.
E hjälpte B med att lyfta in den gamla soffan i transporten,nu ska det bara ner till återvinningen.

Sedan gick vi ut i hagen för småflickorna ville rida,klart de skulle.Tror dock att den lilla kommer få större hästintresse än vad storflickan har.

B har gjort dörrarna till foderkammaren klara idag,det blir mitt jobb att måla men det tycker jag är kul.

Nu är det julfint i alla fönster,stakarna på plats =),man kan lugnt säga att i år är jag ute i god tid.Men nu får julen både komma och gå för mig,jag är (för)beredd.

Hoppas på fint söndagsväder idag en härlig höstdag i Blekinge,nästan så att solen värmde lite.

1 kommentar:

  1. Ja det var ju fint att E kunde hjälpa till med det där, vi ses här på bloggen igen sen...

    SvaraRadera