måndag 9 juli 2012

Äre höst nu?

Min 1:a dag på jobbet utan arbetsledare gick ju bra.Lite spänd var jag allt men eftersom jag numer tänker lite annorlunda så blir det som jag tänker.Så enkelt är det faktiskt!

En sväng till den makabra affären som ligger mitt i byn,där det ekar mellan hyllorna och det mesta inte finns att köpa.Märkligt och konstigt att de inte ger upp.Skulle köpa frukt suck och dubbelsuck.Såg ut som om frukten var från förra året....

Har varit ute i backen med den Gråa.Det har blåst i träden i em och hon var mer än lovligt prillig.Nästan höstlikt ute.Det susar,inte i säven utan i trädkronorna =).

Min lille pegutt lät som den värsta rallybil i morse.Givetvis skulle avgasröret gå sönder nu precis före besiktningsdax som i år infaller nu på fredag den 13:e.Gäller att hitta det positiva i detta =).Jag hinner byta före bilen ska inställas för genomgång och på så vis kanske vi slipper en ombesiktning ;-).


1 kommentar:

  1. Va roligt att det gick bra i Listerby. Barnen var säkert helnöjda.
    Tyvärr kunde jag inte se på länken från Gotland,
    kanske när jag kommer hem till den stationära.
    Imorgon ska vi på Hästveda marknad.
    Kram Karin

    SvaraRadera