tisdag 24 juli 2012

Ojojoj vad det raskar på....

..snart juli över också!
Nästa vecka har jag redigt arbete med betalning.Fyra timmar/dag vi får se vad kroppen säger om 5 dagar i rad =).Den knorrar betänkligt av 3 dagar på raken men det gäller att ligga i om det ska bli förbättring.Det vet ju alla!
Har bakat en äppelpaj som jag ska bjuda mina arbetstränarkompisar,+ hela 3 fritisbarn!:O ,på i morgon efter maten,jag bjuder på fisk stekt färskpotatis och kall sås.

Igår hade jag mina första healingkunder,som hade beställt tid.Jag körde dit direkt efter mitt arbetstränarpass eftersom beställarna bor där jag arbetstränar.
En kort info innan jag började och efter uppföljning idag(jag ringde upp)så var det väldigt lyckat.Båda tjejerna hade haft en lugn natt.Det är så viktigt för min fortsatta karriär att jag får feedback om hur healingen tar.
Jag är nöjd och mina kunder är nöjda,vilken lycka =).

Trots 6 behandlingar igår har jag sovit som en klubbad mellan 23-06 i natt.Är mycket ovanligt att jag sover så mycket och länge.Brukar bli så speedad att det är svårt att sova men inte klagar jag över 7 timmar!
Såg på nätet igår ett jobb som gjort för mig,50% som personlig assistent till en kvinna som gillar hästar,djur och natur.Kan ju alla förstå att den tjänsten är som gjuten för mig =).Ska skriva ett personligt brev och posta ikväll.
Fortsättning följer........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar