lördag 7 juli 2012

Lite av varje.

Idag har jag ridit en skogsrunda på den Gråa.Nästan ingen ormhals eller hopp rakt upp/åt sidan.En skön runda.Idag var inte ungtjurarna framme heller,de var lite läskiga tycker min fina 4-foting sist vi red torpetrundan.

Har fejat lite i stallet,lagat lite i logen.Min lille Totte kliar sig så väldigt så virket ryker.Jaja men nu är det åtgärdat.

Här även fått kontakt igen med en vän som jag saknat.Vi ska träffas när jag kommer tillbaka från min N-pingresa som är planerad till nästa vecka.

H vill att jag stannar i *Vika* för en fika och ett dressyrpass.Klart jag ställer upp =).

Sedan är det tänkt att köra upp till Katrineholm och H´s mor S på fredagen.Vi hade en snabbdejt i K-holm emellan ett tågbyte för några veckor sedan.Men en hel fredag ska vi väl kunna fylla med prat&skratt.Uppdatering av vad som hänt i livet.Jag har iaf mkt att berätta.

Ikväll har L och jag tagit en promenix med Vickie runt ån ca 2,5km.Så skönt att ha en go tjej så nära att få en stund med prat om högt och lågt,barn,jobb,ut/fortbildning,syskon och universum.Tänk vad många ord som hinner komma ut ur munnen på 2,5 km =)!

I morgon kommer Nikkitas gamlematte och vill rida.Klart hon får.J har haft lite tråkigheter med sin fina 4-foting.Han är opererad och J börjar få abstinens.Är man van att rida varje dag känns det för dj*vligt när man ingen häst har att rida.

Sitter och kollar sommarkrysset med ena ögat.Pustar lite för luften är fuktig och klibbig,nästan så man längtar efter lite blixt&dunder!

Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar