torsdag 5 juli 2012

Har varit social...

...hälsat på hos en arbetskamrat.Använde mannens garmin för att hitta och detta med ny teknik och mig fungerar dåligt.Jag hamnade helt fel.Som tur var fanns en vändplats där vägen tog slut och en kvällsflanerande hundägare som kunde tala om vart jag skulle.Tjusningen med lantbor alla vet vad alla heter och var det bor =).

Tittade på B-m´s tavlor,plockade fläderblommor.Jag har tänkt mig att göra saft.Just nu ligger blommorna tryggt i frysen tills jag har handlat hem vad som behövs.
Jag healade hennes hundar.Jag blir lika förundrad varje gång jag healar på djur.De liksom tackar efteråt.
Ska ut och ge mina 4-fotingar lite hö.Har inte vågat släppa ut dem på betet riktigt än.Avvaktar någon vecka till.
Längtar till Kuggeboda i morgon =).

1 kommentar:

  1. Nu har jag hunnit ifatt lite igen...
    Vilket litet fint hönshus du har fixat... hoppas din "Skallepär" har insett att det han som är tuppen i hönsgården :) Härligt att kunna plocka sina egna färska ägg! Flädersaft... åh det är gott det! Har gjort lite, som nu ligger i frysen :)
    Ha det bra där i Kuggebo!
    Kram!

    SvaraRadera