söndag 22 juli 2012

En härlig söndag om...

man inte tänker på det elände som hände för ett år sen.Men man påminns ju hela tiden på tv-radio och tidningar.Jag menar inte att man ska glömma,men det blir lite för mycket i min smak när det ska ältas i varenda kanal med början för flera dagar sen.

Idag har jag varit på hopptävling i Yxnarum.Jag var grindvakt minsann,släppte ut ekipagen när de ridit sin runda.Trevligt som attan och jättemånga bekanta hälsade jag på.Jag som suttit i min bubbla i så många år myser som få nu när jag är ute på trevligheter flera ggr/vecka =).

Morgondagen är det födelsedag igen,min lilla fyller 26 så det blir fika hos fru Jacobsson =).B´s chef fyller oxå,kanske blir det en runda upp till Angelryd!
Mina 4-fotingar har stått inne några timmar nu.Den hetta som idag är och som vi längtat så efter,men det blir otroligt varmt i hagen och mina hästar har ingen skugga så jag brukar ta in dem under den varmaste delen av dagen.
Nu ska jag sadla på och rida upp i backen och kolla mina svampställen.Har ingen större tilltro att det finns någon kantarell men man måste ju kolla =).

1 kommentar: