onsdag 4 juli 2012

Lill-lördag på Värperyd

Har haft Johannishusdag idag för sista gången.Nu går C på semester och vad som händer i höst står skrivet i stjärnorna.Den som lever får se.Nu ska jag ut till Kuggeboda och C nr.2 på fredag sedan blir jag fritidsledare några veckor.
Mina fina arbetsledare har gått samman och fixat så jag ska även vara resursperson på fritis f.r.o.m. nästa vecka.Ska arbeta ihop med min namne AC,en jättego tjej,tant, gumma =).
Köksansvarig vecka 31 och då får jag lön hohoho.

Det var ju detta med flow =)!Funderade lite fram o tillbaks o tänker ta mina 3 dagar i följd.Det gör att jag får lite sammanhängande dagar ifall vi tänker göra någon dagsutflykt.

Efter arbetsdagen idag for jag ner till maxi för påfyllning av allt.En smaskig middag med jordgubbar till efterrätt fick mannen en rejäl healing,hans 2:a helkropps.Är ju bra att ha en så bra kandidat att träna på =).

Lyckades få in alla 4-fotingar ikväll.Tänker göra en mega-genomgång i morgonbitti.Mina fina fjäderprydda 2-fotingar ser ut att trivas ihop.En har tagit ett värprede i besiktning.Kan jag vänta mig mitt 1:a ägg i morgon!?

En av mina *nya*arbetskamrater bjöd mig hem i morgonkväll för att plocka fläderblommor.Tänk att få göra lite flädersaft.Det var inte igår snarare 20 år sen.

Nu äre snart Tosia bonnadan,Ronneby megamarknad,alltid andra helgen i juli.

over and out 4 now. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar